Retur og reklamasjon

Sammenleggbart innhold

Bytte

Dersom du ønsker å bytte mottatt vare i en annen størrelse eller farge, må dette avklares med oss på e-post (info@lemalou.no) eller telefon (46121048), slik at vi kan bekrefte at ønsket produkt, farge eller størrelse er tilgjengelig på lager.

Ved bruk av bytterett må varen være ubrukt, og merkelapper må ikke være fjernet fra produktet.

Bytte av varer er fraktfritt, du vil motta en returlapp fra oss du printer selv eller så kan Posten hjelpe deg.
Pakk varen(e) forsvarlig inn, gjerne i original emballasje.

Retur

Angrefristen utløper 14 dager etter den dagen kjøperen har mottatt varene.
Ved bruk av angreretten må varen være ubrukt, og merkelapper må ikke være fjernet fra produktet.
Fyll ut angrerettskjema og legg ved sendingen.

Angrerettskjema

Dersom du ønsker å returnere mottatt vare(r) er det du som kunde som står for returkostnadene.
Du velger det alternativet som passer deg best, vi anbefaler sporing. Pakk varen(e) forsvarlig inn, gjerne i original emballasje.

Du kan selvfølgelig returnere varer kjøpt i nettbutikken direkte i vår butikk.

Reklamasjon

Dersom det oppdages feil eller mangler på et produkt kjøpt gjennom Lemalou sin nettbutikk, må kjøper innen rimelig tid gi Lemalou beskjed om dette via e-post: info@lemalou.no eller telefon: 46121048.
Du vil motta en fraktetikett fra Lemalou på mail slik at du kan sende varen i retur til oss. Dersom det er aktuelt med ny vare (eller reparasjon av opprinnelig vare) vil produktet sendes kostnadsfritt tilbake når det er klart (dette avhenger selvfølgelig av lagerstatus). Dersom løsningen isteden blir refusjon av salg, vil pengene tilbakeføres til din konto når reklamasjonen er godkjent.

Reklamasjon på vare kjøpt i butikk fungerer på samme måte som over, med unntak av at du selv leverer varen i den fysiske butikken og melder inn reklamasjonen til oss.